
UWAGA!!!
Informujemy, że opłata za Egzamin Asystencki została zmieniona uchwałą Zarządu Głównego z dnia 11.12.2021 z kwoty 200 zł na kwotę 150 zł. Osoby które już uiściły wyższą opłatę, proszone są o wysłanie maila z prośbą o zwrot nadpłaconej kwoty na adres Księgowości Oddziału: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W treści maila prosimy o podanie numeru konta na które ma zostać dokonany zwrot.
Przypominamy, że zgłoszenia na Egzamin Asystencki oraz wymagane kopie dokumentów wraz z potwierdzeniem opłaty należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2021 roku.